A first taste of Valencia! - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Geert Kieboom - WaarBenJij.nu A first taste of Valencia! - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Geert Kieboom - WaarBenJij.nu

A first taste of Valencia!

Door: Geert

Blijf op de hoogte en volg Geert

12 Maart 2011 | Spanje, Valencia

Hee allemaal!

Het is zover! Mijn eerste verhaaltje vanuit Valencia is een feit :)! Vanuit de common room (overigens met rukmuziek van de bovenste plank, maar okee) van mijn hostel zit ik te tikken nu...nice!

Vannacht was weer een absurd kort nachtje (3 uurtjes), na een laatste dag waarop ik mijn tas nog moest inpakken en mijn contract met KPMG nog moest tekenen en versturen, dus mijn voorbereiding was in ieder geval scherp, zo niet superstrak, zo niet TIGHT, of anders toch tenminste ambitieus, hahahaha! En ja, ik werk vanaf september officieel bij KPMG, want ook dat nieuwtje zal de meesten van jullie nog niet bereikt hebben...maar genoeg over gisteren, terug naar vandaag: Hoewel we (pap, mam, zus, schoonbroer) dachten superruim gepland te hebben, was er eenmaal op Schiphol niet eens meer tijd voor een stevig glas sangria. Insiders zullen snappen dat dit toch wat onwennig voor me was (of niet, Marij :P). Ook voor al te sentimentele afscheidstaferelen was geen tijd. Eerlijk gezegd was ik daar dan wel weer blij mee, het is al raar genoeg om in je uppie ergens naartoe te gaan. Een tranentrekkend goodbye zou dat niet beter hebben gemaakt.

Mijn weg naar het centrum met de metro en de weg naar het hostel had ik zo gevonden, easy peasy. Daat gaat dus al lekker. Zometeen ga ik nog even ergens een broodje scoren, en vanmiddag schijnt er in de Jardin de Turia een concert te zijn. Tamara (een meisje uit Nijmegen dat hier ook is) had me daar al kundig van op de hoogte gebracht. Waarvoor hulde en dank natuurlijk, hahaha!

Nou...fijne mensen, ik moet me nu ondersteboven in het Valenciaanse gaan storten, te beginnen bij mijn hostelkamer en de mensen die daar zijn :)! Ook moet ik even een lekker luchtje op doen en mijn haar Spaans strak naar achter kammen. Je zou immers maar net direct die schone Spaanse chica tegen het fraaie lijf lopen bij de broodjeszaak.........

Schrijf jullie laterrrrrrrr!! Of:
hasta ma proxima historia ;)...

x doeihoooooei! Geert.

  • 12 Maart 2011 - 13:57

    Marijke:

    Ha!
    Inderdaad stom dat we (althans jij, of jij en Rolf) vanmorgen geen sangria hebben kunnen drinken. 'Dat kan toch helemaal niet Timur'.
    IIG knap gedaan broertje, alles zo snel gevonden daar! Gelukkig maar, ik zag je in mijn gedachten al ploeteren daar met je grote tas enzo... Het valt mee, je kunt al op chica-jacht en drankjes drinken! Veel plezier vandaag.
    De kaart was fijn om te lezen. Heeft een mooie plek op de koelkast gekregen! :D

    Tot de volgende!!
    X

  • 12 Maart 2011 - 14:13

    Adrienne:

    Kerel! Fijn dat je goed en veilig bent aangekomen. Geen tijd voor sentimentele omhelzingen en tranentrekkende speeches: heerlijk! Hopelijk was je eerste kennismaking met de Spaanse 'keuken' lekker en geniet je van het concert!
    Take care, Xx.

  • 12 Maart 2011 - 14:35

    Jos:

    Goed te horen dat alles vlot verloopt in Valencia! Ik zou zeggen: ga de stad verkennen, leer nieuwe mensen kennen en dan lezen we snel verder over je avonturen in Spanje!
    Groeten!

  • 12 Maart 2011 - 14:44

    Nica-gangers:

    Tjonge...Dat is leuk om te lezen en mooi om te weten dat we stokje gaan wisselen bij deze estafette. Denk erom niet te strak door het leven te gaan, we willen je wel herkennen als we zomaar even langs wippen voor een Caffee Negro no con leche.
    Trouwens ik heb nou al zo lang zitten oefenen dus toch nog wat in het spaans, dat wordt immers de voertaal tussen ons!!

    es bueno que no es un programa que puede traducir frases incomprensibles. Entonces es más fácil para desearles todo lo mejor en Valencia, asegúrese de que te gusta puede ir pop y disfrutar de todas las cosas bellas a su alrededor.
    Yo digo, ¡Hasta la pasta y la casa de al lado!

    De una mujer bella de Nicaragua en Exteriores desea un tiempo maravilloso y cuencos acosar a que una vez que haya un grupo de chicas modesto pero limpio también han reunido para entregar a pensar!

    De Cabaleros in den Vreemde

  • 12 Maart 2011 - 15:43

    Marga:

    Knap van je dat je zo snel al je weg gevonden hebt in de grote verre vreemde stad, dat heb je zekers niet van mij! Vanmorgen vond ik het niet zo leuk om je alleen te zien vertrekken, maar was ervan overtuigd dat je snel je weg zou vinden als je eenmaal maar op de plaats van bestemming zou zijn. Huub en ik dachten ook dat je wellicht iemand in het vliegtuig al aangesproken zou hebben, want 2 uur niet praten, kun je dat wel?
    Geniet! En schrijf vooral veel en vaak, dat hebben we graag!
    Groeten van Huub en mij!

  • 12 Maart 2011 - 16:14

    DW:

    Gast! Ik denk die kerel heeft zo kort in zijn reis nog geen tijd om leuke zaken te melden. Klopt ook nog! ;)

    ff serieus, goed te vernemen dat je nu al op je plekje bent!
    Veel plezier in Valencia. Hoop de komende maanden veel leuke, interessante, grappige, spontane, merkwaardige (?) maar vooral schitterende verhalen te lezen.

  • 12 Maart 2011 - 20:23

    Peter:

    Zo te lezen heb je de laatste avond in stijl doorgebracht, met een goed gesprek en voldoende drank. Een goed begin voor 5 maanden hard werken (??) onder beroerde omstandigheden als prachtig weer, een mooie stad, veel feesten en meer chicka's dan goed voor je is.
    Wij zullen het moeten doen met je verhalen en we rekenen erop dat het er veel gaan worden.
    Veel plezier !!!

  • 13 Maart 2011 - 21:29

    Joost & Maayke:

    Gozert,

    VLAM-BAM-KNAL
    Zou het niet iets te vluchtig zijn om nu al een Spaanse Chica tegen het lijf te lopen? Je hebt immers maar een aantal pagina's in het boekje over ;)

    We Skypen!

    Xxx

  • 15 Maart 2011 - 17:49

    Marianne En Wim:

    Hey Geert,

    Nou, nou, spannend allemaal om alles achter te laten en zo snel je weg in Valencia al gevonden te hebben!!!
    Komt helemaal goed, genieten maar!!!!

    groeten uit Geffen van ons allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Valencia

Geert

Actief sinds 02 Maart 2011
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 19797

Voorgaande reizen:

12 Maart 2011 - 31 Juli 2011

Valencia!

Landen bezocht: