De eerste week! - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Geert Kieboom - WaarBenJij.nu De eerste week! - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Geert Kieboom - WaarBenJij.nu

De eerste week!

Door: Geert

Blijf op de hoogte en volg Geert

20 Maart 2011 | Spanje, Valencia

Dag lieve allemaal,

ik was enorm van plan om vandaag een mooi verhaal voor jullie te schrijven over mijn eerste week hier. Er is meer dan genoeg te vertellen...ik heb al op het strand gelegen, ik heb gratis MTV concert gezien (van Sum 41, hell yeah, wie wil dat nou niet?! Hahahaha!), ik heb mij eerste examen Spaans gehad, mijn eerste lelijke Spaanse vrouwen ontmoet (no really, normaal ben ik heel aardig, maar deze waren echt niet mooi, hahaha!), mijn eerste Fallas meegemaakt inclusief mijn eerste keer heel hard schrikken van het knalvuurwerk dat ze 's middags afsteken en inclusief tot half zeven stappen en inclusief het zien van het siervuurwerk 's avonds en het verbranden van de poppen gisterenavond. En ik heb gesalsadanst, gedronken, gefeest, een beetje gestudeerd en veeeeeeeeel door de stad geslenterd. Heerlijk!! En ik heb heel veel Valenciaanse mannen jaloers gemaakt omdat ik met een hele groep meiden optrek waarvan ook nog eens een deel blond is. Dat snappen Spanjaarden maar moeilijk, haha! Echt, dit is een fijn leventje!

Ik beloof plechtig dat ik morgen of overmorgen mijn verhaal plaats, samen met wat picas. Ook beloof ik dat ik aan jullie denk af en toe. Niet te vaak, maar wel af en toe. Goed? Mis mij niet teveel, maar zeker ook niet te weinig ;)!

Besos! Geert

  • 21 Maart 2011 - 06:51

    Maayke:

    Wauwie voor zo'n kort verhaal al een aardige indruk van je eerste week gekregen, druk druk druk zo te zien! Ga zo door met genieten en we wachten de foto's af :)

    X, maayke

  • 21 Maart 2011 - 09:49

    Adrienne:

    Wow! SUM 41! Back to Highschool :-)..! En tevens zeer toepasselijk:
    'I don't want to waste my time
    become another casualty of society
    I don't want to fall in line
    become another victim of your conformity
    And back down'

  • 21 Maart 2011 - 17:45

    Jochem:

    Dit was iig alvast n goede start...;) x

  • 21 Maart 2011 - 23:17

    Jochem:

    Dit was iig alvast n goede start...;) x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Valencia

Geert

Actief sinds 02 Maart 2011
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 19796

Voorgaande reizen:

12 Maart 2011 - 31 Juli 2011

Valencia!

Landen bezocht: